Wednesday, May 29, 2013

¡Mi familia!

¡Hola!
Toissapäivänä tapahtui se mitä jokainen vaihtari odottaa, SAIN PERHEEN! Menin vanhingossa sähköpostiini pienissä toivesissa, josko tällä kertaa natsais ja perhe tulis. Koin elämäni shokin, kun siihen pomppas YFU:lta viestii, ''Meksikon perheesi'' ! Mulla meni sen jälkee nii kovaa et huhu, pompin, huusin, pompin lisää, soitin parille ystävälle ja itkin melkee ilosta! Sen jälkeen lähti tietty Google Earth stalkkaukset :D Olen ihan into piukeena. 
Eillen sain laitettua Host perheelleni sähköpostia ja sieltä vastaus tuli melkein heti ! Perheessä on Äiti, Isä, pikkuveli 18 ja isosisko 22, talossa asuu myös granpapaa kait.. en ole ihan satavarma asiasta :)
 En tiedä mitä tähän voisi vielä lisätä, elämä loistaa tällä hetkellä, koulukin loppuu ! Laskin juuri että huimat 70 päivää lähtöön.. ou shaiseee! Tosta tuli pieni sydämmen pistos, miten mä kestän ? Hahah sitä voin murehtii myöhemmin  :)
Kaikki jotka ovat saaneet perheet, olis kiva tietää että oisko joku lähettyvillä nii voitais vaihtaa kuulumisia :) Tiedän että pari ystävääni ovat sijoittuneet lähelle! 
Eli olen sijoittunut tuonne Oaxaca kaupunkiin, mutta lähennetystä kuvasta olen aivan Matias Romeron tuntumilla !


Adios
- Meri


No comments:

Post a Comment