Sunday, January 12, 2014

Hola Moikka Hello Heissan

 Ensimmäiset sekunnit vuodesta 2014 täällä päin syötiin niitä viinirypäleitä ja hyvä etten tukehtunut niihin, kun lappasin niitä suuhuni semmoista vauhtia.. Hyvä Meri. Toivon ettei tämä huono vuoden alku tarkoita että vuoteni tulee olemaan yhtä tukehtumista, vaikka lähiaikoina siltä onkin hieman tuntunut XD No ei nyt sentään, täysillä loppuun asti ja hymy naamalla, no matter what may come.

En tehnyt mitään uuden vuoden lupauksia, koska mielestäni ne ovat hieman turhia. Tiedän mikä on minulle parasta, tiedän mitä minun pitää tehdä jos haluan saavuttaa jotain, päättäväisyys ja totaallinen omistautuminen vie minut aina loppuun asti ja rajojeni yli. 
Positiivinen asenne on tietysti kaiken a ja o, myös että järki on kädessä eikä narikassa. 
En ajattele että tänä vuonna olen onnellisempi, hele soikoon minä olen aina onnellinen koska olen vain päättänyt että nothing can get in my way, when it is my happiness that we are talking about, en muista päivää jollon en olisi edes yhtä hymyä naamalleni heittänyt, there is always reasons to be happy. Itsestäni huolehtiminen on tietysti tärkeää, mutta se menee sen alle että tiedän mikä on minulle parasta ja tiedän että paremman elämän elämiseen kuuluu itsestä huolehtiminen. Joten urheileminen ei ole minnekkään menossa, todellakaan.. tai aivoni siitä että missä menee raja herkkujen ja rasvojen syömisessä.
Jos jotain lupauksia pitäisi tehdä niin voisin sellaisen heittää tähän että kertoisin ystävilleni ja perheelleni enemmän kuinka tärkeitä he ovat minulle, etten olisi mitään ilman heitä, että he tekevät minusta paremman ihmisen ja heidän tuki ja rakkaus merkitsee minulle kaikki kaikessa. Se on minun ainoa lupaus, koska se mikä on totta, niin jossain vaiheessa aika aina loppuu, joten rakkautta lisää vielä tähän maailmaan. 

Just do it. 

Leffa time, uusin Hobbit mentiin katsomaan, PURE LOVE ! <3 
Just do it part 2.

Lagunaksessa ollut hirmu kylmä ja sit yhtäkkiä 2 päivää putkeen, täysin sininen taivas ja tuulta missään, kuka ei menis ottaa aurinkoo!! 


Suomi pitää yhtä jopa Meksikossa asti.
Ette ymmärrä, apetina on mun rakkaus. Söin viimeksi sitä Suomessa, and today I came a cross this heavenly gift in the grocery store, literally juoksin sitä kohti hieman kiljuen.. 
Jos jotkut vielä muistaa, niin minulla on astetta pitempi loma, hehe. Joten päätän lomani sillä että olen Pueblassa. Saavuimme perheeni kanssa tänne tänään ja he palaavat tiistaina Lagunakseen, mie jään tänne veljeni kanssa hulluilemaan. Tällä kertaa en ole kipeä, tai ainakaan vielä.. 
Kirjoittelen täältä sen mitä kerkeän tai jaksan, saattaa olla että kirjoittelen useammin koska aamupäivät veli on koulussa ja minä täällä kotona yksikseen chillailen, josko tekisin video postauksen.. ehkä.. täytyy katella, jopa ehkä espanjaakin teille puhuisin.. Ideas Ideas ;) Jos on jotain erityistä mistä haluaisitte että puhun, niin ideoita vain, muuten vain oksennan teksitä teille :D 

Adios 
Besos

-Meri

4 comments:

  1. Olipa taas ihania kuvia. Kiitos niin mahtavasta positiivisesta asenteestasi. Jos tuosta ei saa jokainen lukia energiaa niin mistä? Mistä lie oppinutkaan kaikkea tuota viisautta? Usein tuntuu, että et ainakaan minulta. Mutta ehkä se onkin se vastareaktio :D :D Se se on, nyt sen hokasin. Super vuotta sinulle lapseni. I L O V E Y O U S O <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oleppa vain hyvä! En tiedä, energia patukasta ehkä ;) haha, I have had a great mentor or nat haha. Äläs nyt vähättele itseäsi. Kiitoksia hamsteri, L O V E Y O U T A M B I E N <3

      Delete
  2. Olis kylllä niiiin siistiä nähä viedoo missä puhut espanjaa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hyvä kuulla, täytyyhän teidän nähdä etten täällä vain chillaile että jopa opin jotain :D

      Delete