Wednesday, July 31, 2013

Läksiäiset ja enää viikko.. !

Eillen minulla oli sitten mun läksiäiset ! Koko päivän rukoilin ja toivoin vaa ettei alkaisi sataa. No siellä Hietsussa kun oltiin nii ehittiin me pari tuntia siellä olla ennen kuin taivas nin sanotusti repesi. Invaittasin kaikki meille siis kotiin jatkoille .. hehe vaikka se ei ollut plään mutta ei siinä mitään, ilta sujui hyvin ja meitsi sai juomia ja vähän muutakin ;) kiitos tytöt hahah !
Oli jotenkin hämmentävää et sano jollekki hyvästit vuodeks tuli jotenki outo olo.. Mutta vuos menee nopee! 
Asiasta toiseen, lähtöön on enään viikko, en vaa voi uskoo sitä. Mulle ei oo vieläkään tullut semmone paniikin tunne tai semmonen paon halu, ehkei se tule koskaan entiedä. Pitäis myös pikku hiljaa alkaa miettimään mitä sitä pakkaisi, tuntuu hassulta et tulisi osata pakkaa koko vuodelle tärkeimmät asiat mukaan.. en mä semmosta osaa hahah mut toisaalta kaikki omalla tavallaan <3 


Kerran mä ehdin lorrkua lähdä ennen lähtöäni.. But it was worth it :) Lorkku oli siis Austraaliassa vaihdossa ja tuli takaisin kesällä !



Gonna miss you all <3 
-Meri


No comments:

Post a Comment