Wednesday, July 10, 2013

Viimeinen kuukausi

Nonni vika kuukaus Suomessa on lähtenyt käyntiin ja päivä enään 28.. 
Ollaan maman kanssa nyt minun viisumia selvitetty ja konsulaattiin on 16 päivä aika. Hehe on se hyvä että Meksikon YFU sai meille vasta vajaa kuukausi viisumi paperit kun loput maat saivat ne jo lähtövalmennuksessa :D No hyvä että ylipäätään saatiin paperit ! 
Tässä ohella olemme myös selvittäneet pankki asioita sun muuta shaippaleilee, tuntuu et tää lähteminen on nii vaikeeta kun koko ajan pitäneepi täytellä jotain lomakkeita, mutta toisaalta on se hyvä olla varautunut kaikkeen :) 
Olen tässä tasaisesti jutellut host perheelleni ja tutustunut heihin enemmän. Eniten rupattelen kyllä meksikon veljeni kanssa. Perhe vaikuttaa juuri oikealta, no tosissaan enhän minä sitä 100% teidä kun en siellä fyysisesti ole mutta näin muuten. 
En ole vielä kokenut sellaista paniikin omaista havahdusta siitä että olen lähdössä, koska miksi tässä mitään panikoimaan kaikkihan menee hyvin matkalaukkukin on niin iso että sinne mahtuu mun huone ! 



Adios
- Meri



No comments:

Post a Comment