Tuesday, July 16, 2013

Victory Viisumi

Tänään minulla oli aika konsulaatille klo 12, mutta meksikolaisten tapaan pääsin vasta melkein klo 13 hoitamaan viisumiani. Siinä istuskellessa mama tokaisee että ''ei hele se virkatodistus seisoo kirjahyllyssämme'', huokasin ja ajateltiin jo pahinta XD Viimein päästyäni sisään, pokkana istuskelin hymy naamalla että kaikki on kunnossa. Siinä sitten otettiin pari kuvaa ja valmisteltiin viisumiani. Töissä oli nuori tyttö ehkä minua hieman vanhempi, hän teki viisumiani ensimmäisen kerran ilman apua ja siinä sitten pohdittiin että mitä tehtäisiin seuraavaksi, jollon hän tokaisi '' Fuck it'' ja painoi yhtä nappia, heitin takaisin ''It's cool its just my visa'', sitten tietysti naurettiin hetki. Ilmoitti minulle myös että kun hän tässä menee takaisin Meksikoon niin kun haluan kiertää meksikoa ja nähdä paikkoja vuoden aikana niin voin mennä heille asumaan ja kiertelemään hänen kanssaan. Mietin siinä että oliko tuo vain heitto mutta lähdössä hän toi minulle pinkin muistilapun mihin hän oli kirjoittanut tietonsa ja osoitteensa ja lopuksi halasi minua ja toivotti ihanaa matkaa, myös että toivottavasti tavataan vielä :) Oli mahtava konsulaatti toimisto XD
p.s virkatodistusta ei koskaan siis kysytty hahahah
Tämän jälkeen lähdimme voittaja fiilis tunnelmissa kohti picnikkiä ja palkitsimme itsemme ihanalla lounaalla ! 
Paperit alkaa pikkuhiljaa olla kasassa, nyt vain hetki vielä odottelua ennen kuin nokka on pahasti kohti to the unknown :D

Sain hiljattain rakkaan Pauliinani takaisin maailmalta, hän oli vaihdossa Jenkeissä, oli kuulemma mahtavaa <3 

-Meri

No comments:

Post a Comment