Friday, December 20, 2013

Joulu on taas


Hola mi amores jaja !

Siis houli mouli joulun on niiku ihan just.. Katselen jossain weheartis ja instagramis teidän kuvia ja honestly teidän pitäis nähdä mun naama. Mietiskelen vain et da fuk mikää joulu täällä ole, tosin nämä rakkaat joululvalot tulevat aivoista ulos. Talossamme on tehty hieman jouluvalo järjestelyitä, täällä on semmoinen oman muotoinen disko meneillään. Kun ei ole lunta, niin näillä valoilla tehdään se joulu fiilis, jotkut talot ovat minusta kauniita mutta sitten on taloja joissa kaikki valot sotkeentuvat sekaisin niin olen vain päättänyt että meksikolaiset ovat hulluja. 

Tänään kävi myös ilmi, että täällä ei lahjoja ostella kauheasti, minua alkoi himan jännittämään että milloin pääsen kaupoille ostelemaan jotain perheelleini, mutta nyt huoleni ovat kaukana.
Tämä joulu tulee olemaan mitä erilaisin ja minusta se on hyvä, oppiipahan ainakin uutta ! 

Tämä suomalainen convo pisti silmään, hieman alkoi naurattamaan. Jotkut viel miettii että suomi on helppo kieli handlata kun minun piti oikeasti keskittyä mitä luin tajutakseni tämän kuvan idean.. Muistan harmaasti että joskus joku on minulle samaisen heittänyt mutta siitä on aikaa, but anyway suomenkieli on ihan mahti <3 


Jos en ennen joulu palaa teille kirjoittelemaan, niin haluan toivottaa teille aivan mahtavaa RAUHALLISTA joulua <3 Nauttika ja syökää paljon kinkkuaaaa! 

Besos
-Meri

No comments:

Post a Comment