Thursday, December 12, 2013

Vacaciones

Celebrate good times, come on ! Mulla alkoi siis tämän viikon alussa LOMA. Haha, palaan kouluun tammikuun 27 päivä, ei hassumpi joululoma. Pure love ! Myönnettävä etten jaksa minun koulua, honestly en mitenkään valittele mutta en minä siellä mitään tee.. istun päivät pitkät peppu penkissä ja sitten tulen kotiin. Noh kyllä siellä jotain oppii mutta todella vähäistä se kyllä on. Joten siitä syystä olen erittäin iloinen, tietääkseni että minulla on pitkä joululoma. Nyt keskityn aamuisin enemmän urheilun puoleen, trying to keep myself busy, koska muuten tulee tylsää!
Jee sain myös terapiaa vihdoin jaloilleni, penikkatauti can kiss my bootie. Avun sain futisvalmentajalta johon törmättiin yhdessä tapahtumassa, mentiin puhumaan hänelle ja tiesi tasan tarkkaan mikä minua vaivasi. Seuraavana päivänä menin hänen kanssaan käymään läpi jos jonkin sortin liikkeitä jotka auttavat minua. Sain paljon apuja häneltä, hän tekee myös minulle treeniohjelman, mitä voin alkaa tekemään, vitsillä heitti että valmistellaan minut kisaamaan hahah. Myönnän että hieman peljästyin kun aloin miettimään että mitäpäs jos tämä ei lähde, mitä jos se kroonisoituu, mutta tällä ovulla todennäköisesti ei ole syytä huoleen :) 

1. Sali, ensimmäistä kertaa kukaan ei ollut pumppaamassa salilla, päätin käyttää hetken hyväkseni ja mennä vetämään käsilihaksia kunnolla, en usein mene salinpuolelle koska se on täynnä miehiä.
2. Jouluvaloja.. täällä otetaan jouluvalot toiselle tasolle, koskaan eläissäni nähnyt moista valo showta. 
3. Matkalla ties minne, siskon kanssa takapenkillä hamsteroidaan
4. Rakas koulupuku, see you in 2 months haha 

1. Ilotulituksia sain eillen katsella kun oli jälleen jokin traditional happening.
2. Veljeä hieman myös väsytti. Oltiinko otettu vai oltiinko otettu :o who knows
3. smile 
4. Lagunaksen toinen vaihtari Rachel, ihana tyttö 

Tällä mennään ja jatketaan eteenpäin.
 En tiedä en ihan hirmuisissa joulutunnelmissa vielä ole, saattaa johtua siit kun ei ole sitä pakkasta painamassa päälle ja niitä pieniä lumikuuroja tuomassa fiilistä. Toivotaan että tulloo vielä, myönnän että minusta suomen joulu ei välttämättä tähän vedä vertoja, en tiedä mutta minulle suomessa joulu on ollut aina rauhoittumisen aikaa ja naatiskelemista, täällä toisaalta se on vain täyttä juhlimista ja menoa sinne sun tänne. Ei siinä mitään vikaa ole, uuttahan tämä vain on mutta olisi välillä ihanaa pysähtyä ja vain olla. 


Besitos y abrazos 
-Meri 

2 comments:

  1. Joulu on todellakin rauhoittumisen aikaa. Täällä kun ei tarvitse juuri edes sukulaisissa käydä, kun niitä ei juuri ole, kotisohva tuntuu mukavalta leffoja katsellen ja ainakin sinä nukut puolet ajasta. No rauhoitut sit taas ens jouluna. Lupaan, etten silloinkaan vie sinua sukulaisiin ha haaaaaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ens jouluna sitten hani <3 jeee happiness !!!

      Delete