Monday, August 19, 2013

ESCUELA

Tänään heräsin klo 7 että olisin VARmasti klo 9 valmis... olin siis valmis klo 8 ja tunnin siinä istuskelin odotellessani kyytiä kouluun. Tänään oli siis ensimmäinen koulupäiväni, hieman jänskätti mutta se katosi aika nopeasti (: Koulupukua en tänään vielä saanut, olin mustissa farkuissa ja valkoisessa paidassa koulussa :D Kun olin päässyt koulun porteista sisään tuijjottaminen alkoi .. hahah kaikki tuijjotti, ahdistavaa mutta toisaalta olen ainoa blondi nii toki se hämmästyttää.
Koulussa ollaan samassa luokassa koko päivän, hieman väsyttävää mutta niin täällä on, onneksi luokissa on tuulettimet nii ei kuole sinne ahah ! Tunnilla vallitsee semmoinen älämölö ettei mitään rajaa haha. Porukka on todella chill ja ottivat ystävällisesti vastaan :) 3 ihmistä väänsi minulle tikusta kun en oikein ymmärtänyt mitä kysyivät se oli hauskaa katsottavaa  ;D Huomenna taas !
God damn nämä säät täällä ahahha ....... siis hiki pukkaa tulemaan heti kun astuu ovesta ulos huiiiiii :D
Rakas huoneeni <3 



Täällä on ihanaa ja ei ole valittamista <3 
till later ;) CIAO
-Meri 




No comments:

Post a Comment