Friday, August 23, 2013

Jos elämä ois helppoo


Eka viikko kouluu on nyt menny :o Outoo tosi outoo! Viikko oli erilainen, hauska, rasittava, väsyttävä, ihana, jännittävä ja lämmin XD Syy miksi rasittava ja väsyttävä koska siinä kun pulpetissa istuskelee, yrittää ymmärtää, hahmottaa, edes jotain nii aivot käy ylikierroksilla ja sitten mua alkaa väsyttämään ihan himona. Puren mun huulta, heilun koko ajan, jänitän lihaksia, teen mitä vaan pysyäkseni hereillä .. Ja rasittavaa on se kun ei ymmärrä.. Mutta olen ollut täällä vasta 2 ja puoli viikkoa niin musta tämä on ihan normaalia :) Ei huolta, en minä ihan tyhjin käsin kuitenkaa ole siellä, kyllä minä jotain ymmärrän mutta kokonaisuus ei välttämättä ihan ole tajunnassa ahhah ;) 
Yksi päivä katsoimme minusta todella häiritsevän elokuvan koulussa. Elokuvan sanoma oli ''Älä kiusaa tai käy näin''. Siis hyi helevetti hyvä etten oikeesti pyörtyny sinne. Elokuva oli ahdistava, tukahduttava, painostava, turhauttava ja mitä kaikkea.

Lyhyesti: Uusi tyttö saapuu kouluun-> saa kavereita ->tulee bileet ja tekee tyhmiä -> poika kuvaa kaiken -> poika levittää ja antaa tytölle huoran maineen -> kaverit hylkäävät, jättävät yksin kun silloin sitä tukea tarvitsisi eniten -> kaverit kääntyvät totaallisesti häntä vastaan, tekevät tytön elämästä literally living hell ja porukkaa yhtyy kiusaamaan häntä -> tytöt leikkaavat hänen kauniit hiuksensa, hakkaavat hänet -> hänen syntymäpäivillään kiusaajat ovat leiponeet kakun joka ei siis ole kakku vaan jotain todella kauheaa ja tunkevat sen väkisin hänen suuhun -> koulu tripillä poika raiskaa hänet, toiset pissaavat päälle, vievät kaiken siltä ja alistavat hänet -> lopulta tyttö päättää kadota... -> ja isä lopussa heittää pojan joka aloitti tämän, niin mereen minne hän kuolee.. 
Iloinen leffa jeee.. vaikka elokuva oli espanjaksi ei siihen tarvittu tekstejä minun sitä ymmärtääkseni .. 
Ehkä hieman iloisempiin aiheisiin :) Olen tällä viikolla siskoni kanssa päässyt kolmesti Zumbaan ja kerran hyvälle käpsy lenkille! Olen niin ylpeä siskostani, hän ei koskaan urheile silti se tulee mukaan :)
Tänään otin ekaa kertaa FaceTime yhteyden perheeseeni, jee! Oli nii nannaa jutksaa heidän kanssaan, mama työskentelee kovaa ja kalle saa luvan panostaa koulussa hihi :D FaceTimeen liittyis myös rakas kummitätini Heidi. Näytin hielle talon ja käytiin taas maman kanssa kuuluisia teknologia ongelmia läpi hahahah it never gets old ! But I love them sooo much 

Sain pitkästä aikaa semmoista yksityis aikaa.. sitä hieman täällä uuvun jos jotain. Yritän nii kovaa olla mukana kaikessa etten ehdi ajatella et jaksanko tai jotain :D Mutta tossa eillen niin ahh, maman piti tulla hakemaan minua 15.00 ja saavuin 14.50, sain odotella puol tuntia ennen kuin auto tööttäs.. Mutta minua ei yhtään haitannut, heitin napit korviin ja popitin ihanaa musiikkia, nautin joka sekunnista jollon tajusin että tätä olen kaivannut. Outoo et oikeesti välillä kaipaa yksin olemista, et voi miettiä ihan rauhassa asioita ja rentoutua! Toki siis koulun jälkeen olen suht yksin mutta kotona on kotihoitaja niin en minä oikeastaan ole :D 
1. Elokuvan katsomista koulussa, todella suurelta skriiniltä, olen oikeastaan iloinen ettei ollu suurempi XD
2. Koulussa
3. Jeejee peukut elämälle
4. Koulu tuolini/pulpettini ;)  

Meksikolaisten herkkua Tlayudaa, oli ihan hyvää mutta juustoa oli ehkä HIEMAN liikaa minun makuun XD Ensi kerralla poco queso.

Maman kanssa käytiin naatiskelemassa hieman juuri poimittuja maisseja chilin ja lemonin kera, nam! 

- Meri 





2 comments:

  1. Voi merii! ihanaa että viihdyt! <3 haluun nähä kuvan teijä koulupuvuista ni pistä seuraavaan postaukseen jookostakookosta!! ku nois koulukuvis sul ei vissii oo mitään muuta ku normivatteet? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täällä on ihanaa viihtyä hehe <3 Joo laitan koulupuvustani heti kuvan kun saan sen, olen mennyt kouluun ihan normeissa vaatteissa kun en vielä omista koulupukua hihi ! Maanantaina tulisi kait saada se :D

      Delete