Monday, August 26, 2013

Monday


OI VOI MAANANTAI. Täällä otan maanantait vastaan tuplasti pahemmin kun suomessa XD Kun herätys sillon 5.30 pamahtaa soimaa ei kauheesti innostaisi nousta sängystä ahaha.. sieltä mä silti kapuan, silmät ihan ristissä ja hyvä etten kaadu matkalla suihkuun. Sain tänään myös nauttia jäätävän kylmästä suihkusta, kuinka ihanaa... 
Täälläpäin satoi vetta ihan täyttä tahtia melkein koko päivä. Meinasin vetästä kauniit pläjärit keskelle koulua koska oli niin pimeää en tiennyt missä ne suuret lammikot olivat, joten siellä pilkko pimeässä meinasi huonosti käydä. Kyllä minä tietysti sain housuni melkein kokonaan märäksi mutta en sentään levinnyt maahan ahahah. Itse koulu päivä meni hitaasti tai minusta tuntui ainakin siltä :D Vietettiin tänään yksi kokonainen tunti tutkien minun sanakirjaani (Suomi-Espanja). Pyysivät minua kirjoittamaan jotain suomeksi ja lukemaan sen heille., tietysti reippaana tyttönä tein niin ja kirjoitin että ''tykkään ruuasta'' Sitä siinä sitten ainakin 20 min etsiskeltiin mitä mahtaa moinen tarkoittaa D: Se oli niin huvittavaa, oikeesti, opettajakin ihan messissä. 
Koulu päivä vihdoin päättyi ja en jaksanut odottaa kotiin pääsyäni :D Päästyäni kotiin tajusin että tässähän on vain hieman aikaa ennenkuin zumba alkaa, hekisesti psyykkailin itseni ja sit mentiin! On se kyllä niin mukavaaa mexican style ! 


Jotenki vaikka ollu tosi interesting day niin silti tuntunu siltä että olen ollut vähän out of it :D ehkä se oli tuo masentava sää, no se no se :D
Huomenna on päivä uusi <3 
missing my rocks of life <3 Love you guys


- Meri


No comments:

Post a Comment