Sunday, September 8, 2013

1 month

Hola gentes! 
Eillen kalenteri näytti että olis 7.9.2013, joka tarkoittaa sitä että olen ollut Meksikon vietävänä tasan kuukauden! Time has gone by so fast, seriously tuntuu siltä että olisin ollut täällä vasta ihan hetken. Mitä olen kokenut/oppinut tämän kuukauden aikana? 
Voin sanoa että vaikka ja mitä. Olen nähnyt breathtaking landscapes. Olen tavannut niin paljon uusia ihmisiä, nauranut ja komminukoinut heidän kanssaan mitä retardomaisilla tavoilla vaan voi. Olen saanut tietää meksikolaisesta kulttuurista paljon ja olen itse saanut kokea sitä joka päivä. Olen saanut maistaa uusia ruokalajeja ja selväähän se on että ruoka täällä on hyvää, kuten se on myös kotona suomessa, maman tekemänä <3 Olen saanut totutella elämään kuuman ja ihanan auringon alla and I'm telling you it has been fun. Olen oppinut kaunista espanjan kieltä vähä vähältä, perheeni, ystäväni, koulu, elokuvat, rakas google translator ja minun dictionary ovat tämän toteuttamisen mahdollistaneet!  
Tuntuu siltä että olisin maailman onnekkain ihminen, olen nauttinut olostani täällä ja tiedän että tulen nauttimaan myös jatkossakin. Tämä kuukausi on antanut minulle niin paljon, and I can't wait what the other months will hold, so bring it on ;)

Eillen mama oli hakenut minun meksikolaisen mekon. Olin itse saanut valita tuon ihanan sinivihreeliila kankaan ja sitten minusta otettiin mitat ja omelija hoiti loput. Väri maailma on niin minä ja samalla niin Meksiko, I quite love it !

Aiaii, läksyt... Perjantaina annettiin sitten ekat läksyt, kyllä minä melkein kuukauden niitä pystyin väistelemään. Noh ne on nyt onneksi tehty kyllä minulla meni se about 4 tuntia kun läksyjä oli siis PALJON mutta eihän sitä kieltä opi vain istumalla tekemättä mitään. 

- Love, Meri 


No comments:

Post a Comment