Wednesday, September 4, 2013

Ota kaikki ilo irti

On se mukavaa kun joskus natsaa. Koulu alkoi tänään tunnin myöhemmin, koska opettaja ei päässyt niin sain TUNNIN nukkua enemmän, victory ! No sitten minulla oli matikkaa ja englantia ja ainiin oli mulla tänään vielä kolmaskin tunti eli fysiikkaa, ainoat aineet koulussa missä olen siis messissä tai.. ymmärrän. Matikassa ja fysiikassa vain lasketaan ja enkun tunneilla saan vaan nauraa. 
Sitten ilmoitettiin että seuraavaa tuntia ei ole, jee, skippi. No tuon jälkeen meille ilmoitettiin että koulu on loppu, ei tunteja. Ah se tyytyväisyyden tunne ku voi vain lähteä koulusta. 
Nyt olen vain maannut tässä riippukeinussa, nauttinut rauhallisuudesta ja lämmöstä. 
Täällä ilmat ei koskaan petä, okeii ehkä joskus mutta harvoin näin suomalaiselle B)
Tänään minua odottaa rakas zumba, ahh tätä on odotettu!
Life is good, ei mulla muuta


Ihan addiktoitunu tohon biisin, jotenkin niin ihana

Adios
- Meri

No comments:

Post a Comment