Monday, September 23, 2013

Life is a crazy ride

Tänään oli minun veljeni syntymäpäivät.. Siis Kallen, minun oman pikku delffiinin ! Täytti herran isä 15 vuotta, muistan kun itse täytti 15, luuli olevansa joku vanha jo sillo.. En vaan voi ymmärtää sitä että hän on yhdeksännellä luokalla tai siis c'mon, eieiii XD Aika menee niin nopeasti, me jaksetaan aina muistella rakkaiden ISV ystävieni kanssa niitä aikoja ja ah ne muistot, paras vuos evah :D
Anyway, suunniteltii maman kanssa kallelle pikku ylläri, meitsi valvoi täällä meksikon päässä eillen illalla, jollon suomessa oli aamu. Heitin mun kauniilla äänelläni sille sankarille onnittelu laulut FaceTimen kautta ja siinä sitä sitten chillattiin ja näin kun Kalle poika avasi pakettinsa, ilme oli mitä hauskin ! Sitten koulussa oli vielä tänään sillein ettei yhtä opettajaa ollut, joten skippitunti ja siinä samalla mama kysäsikin että olenko tavoiteltavissa.. ja olinhan minä sopivasti. Saatiin FaceTime pyörimään ja ketkäs olikaan ruudun toisella puolella, Mummi ja Pappa. Hyvä etten ihan herkistynyt kyyneliin, oli nii ihanaa nähdä ne suloiset isovanhemmat, ovat minun lutukasoja jota voisin halata ikuisuuden. Koen et se puhelu oli enemmän mulle lahja kuin heille ! Kiitos rakas mami, olet paras ! 


Tyytyväisyyden tunne kun on hyvä treeni takana ! En ole ennen juossut aikaa vastaan, oli oudon uutta. Yleensä juoksen miten huvittaa, toki katson aikaa kauan meni, mutta tällä kertaa päätin tietyn ajan ja tein soittolistan itselleni(joka kesti määrätyn ajan eli 45 min), silloin oli ihan eri fiiliksillä! Motivoi jotenkin kun siinä päässä laskeskeli että monta biisiä on mennyt ja monta on jäljellä. Se fiilis kun vika biisi lähti soimaan, adrenaliini ja kaikki kick in ja sit vaa täysiä. Suosittelen, tuo erilaista otetta treeniin :) 
Ihana Miriam
Parhaita tytsyjä koulussani, heidän kanssaan on ihanaa olla ja heittää läppää.

Kaunis Cinthia, rakastan hänen hiuksiaan, näperrän niitä aina täällä, hahaha


Minulle unia ja teille rakkaille, kaunista aamua/päivää 
koittaa kestää
 älkää hajotko sinne 
enään muutama kuukausi että pääsen takaisin ahdistelemaan teitä ;) 

Ciao
- Meri

No comments:

Post a Comment