Tuesday, September 17, 2013

Viikonloppu

Heippa rakkaat. Nyt on ollukkin semmonen viikonloppu että.. hyvä että olen kerennyt henggittämään ahah, no ei nyt sentään, mutta paljon tekemistä on ollut ! 
Ihana veljeni tuli viikonlopuksi tänne Lagunakseen, Pueblasta, se on bussilla reilut 8 tuntia. 
Lauantaina oli meksikolaiset häät. 
Tämä tarkoitti siis sitä, että pukeudutaan meksikolaiseen asusteeseen laitetaan hiukset nätisti ylös ja muutama kaunis kukka mukaan. Olin itse hieman paniikissa miltä tulen näyttämään kun olen valmis mutta kyllä se meni :D Häät olivat minulle minun ensimmäiset, en ole koskaan ollut häissä niin oli ihan mukavaa. Hirmuisasti istumista, mutta siinä perheen kanssa ollessa kyllä se aika taittui :) 
Sunnuntaina oli Meksikon itsenäisyyspäivä, Viva Mexico ! 
Illalla lähdin veljeni kanssa viettämään itsenäisyyspäivää. Menimme läheiseen pikku kaupungkiin. Siellä kadut olivat täynnä meksikon lipun värejä ja paljon elämää. Kaupungin presidentti piti puheen, jonka jälkeen soitettiin kelloa ja heilutettiin Meksikon lippua, sitten alkoi illan vietto. Paikalla oli soittamassa bändi ja bändi soitti enimmikseen Banda musiikkia johon meksikolaiset tykkäävät tanssia ja honestly niin tykkään minäkin. Se on niin hauskaa ja rentoa.. niin erilaista jos vertaa Suomeen and I just looove. Ilta oli kokonaisuudessaan erilainen ja mahtava. Lähdettiin veljeni kanssa kotiin siinä 3 aikaa aamulla, tottakai minullahan piti olla maanantaina klo 8 koulun parade, niin unta ei ehtinyt tulla kuin 3 tuntia.. 
Olen niin jotenkin nauttinut olostani täällä! Ihmiset sanoivat että vaihtovuosi on täyttä vuoristorataa mutta odotan kokoajan minun vuoristorataa... Koen etten tule löytämään vuoristorataani koska olen minä XD tai siis en osaa selittää sitä mutta ihan kuin olisin suomessa! Kaikillehan tulee huonoja päivä, niin en koe tätä yhtään enempää erilaisena. Täällä sitä ollaan might as well take the best of it you know ;) Jos minulla on jokin vuoristorata nii se on menossa samaa kultasta rataa kuten on aina mennyt :) 
P.S. Kuka on kohta 18 :oo hooly shit, en voi uskoo tätä, juurihan minä katsoin kännykkääni ja päivä oli 275 .. nyt enään 10 päivää .. En mä halua kasvaa.. okei totuus on et en mä koskaa aijjo kasvaa mutta silti ! 
Pahoitteluni kuvien laadusta kun illalla niitä räpsii kännykällä hehe..  Ja kun en minä kameraa aijjo kantaa mukana, liikaa kamaa, kärsikäää !



Besos, muah 
- Meri

No comments:

Post a Comment