Thursday, October 10, 2013

My wonderland


Moikka vaan ! Viikko jälleen hurahtanut käsistä, en voi käsittää että huomenna on jo perjantai! En tosin mene kouluunkaan B) Meitsi lähtee papin kanssa huomenna Salina Cruz:ssiin. Nimittäin minun Immigration passi (tai joku) on valmis ja haemme sen ! Jee pointsit sille, sitten olen täysin meksikolainen jajaja en nyt sentään.
Olen tässä lähiaikoina tajunnut että Espanja alkaa oikeasti jotenki mennä :D Tai siis kuulen jonku uuden sanan ja sitten se jää muistiin.. tai siis mitä yritän tässä sönköttää teille on se, että kielen oppiminen on lähtenyt nousuun vaikka kokoajanhan se on ollut nousussa. Mutta jotenkin tunnen itseni hieman varmemmaksi ja varmemmaksi, jos esimerkiksi tiedän että minun pitäisi avata suuni ja sanoa jotain niin nyt pystyn ja pystyn myös tuomaan omaa reipasmaista hullumaista huumoria keskusteluihin, enkä vain tössähtää yhteen sanaan ! Olen niin kiitollinen että ihanat ystäväni täällä ovat tukeneet ja auttaneet minua hirmuisasti, ilman niitä ei tämä kielenoppiminen onnistuisi niin mukavasti ja rennosti ! 

Mitäs mitäs.. Noh eillen päätin mennä lenkille melko suoraan päästyäni kotiin, ajattelin että olisi enemmän aikaa sitten maata naama lattialla kotona jajaja. Mutta niin sinne minä menin ja tässä pohdin hartaasti menenkö koskaan uudestaan kolmen jälkeen juoksemaan. Honestly se kuumuuden määrä oli jotain ihan älytöntä.. Loppu metreillä huippas hieman haha. Menin toki tänäänkin lenkille mutta hieman myöhemmin, haluan palata kotiin elävänä. Mutta ei siinä mitään saapahan aurinkoa ainakin !
Koin aamulla suuren shokin kun menin papin kyydillä kouluun ja katsoin paljon ulkona on asteita.. 23.5 astetta lämpöä.. minulla oli päällä huppari ja mietin koko ajan että salee 10 astetta.. Tuo aste määrä on Suomen normaalia kesää!!! Ei vain ole mahdollista, en vieläkään voi uskoa sitä. Suomessa vetäisin todennäköisesti shortsit ja topin päälle, naurettavaa hahah. Tässä sen huomaa että kaikkeen keho voi tottua :d 
Nyt vain mietiskelen tässä että miten tämän jälkeen selviän suomessa hahah! 
Sofia, Jackie, nolis, Karissa
Ihan parhaita



Yksi asia mitä rakastan täällä on se että meikkiä ei tarvitse heittää naamaan jos ei siltä tunnu. Enhän minä toki Suomessakaan laita sitä meikkiä jos ei huvita, kamulit te tiiätte mun el natural päivät haha. Mutta niin suomessa se on yleisempää hieman ehostautua. Täällä en koskaan jaksa ja se ei haittaa ollenkaan, ei se huomio siihen lopu jos naama on all natural.. TOKI piirrän kulmat koska.. just have to jos haluan näyttää ihmiseltä XD


Anna baby ! Miss her ! Hänen vaihdettuaan perhettä rakkaani asuu niin kaukana ettei vuoden aikana todennäköisesti pystytä näkemään :( Mutta ei syytä huoleen meillä on aikaa suomessa sitten <3


No comments:

Post a Comment