Thursday, October 31, 2013

Kuulumisia

 Olen lähiaikoina huomannut että heittäydyn monesti ''A wall'' mutta en vaan voi asialle mitään :D 

Ainoa mitä vain toivon teiltä että elkää luovuttako minun suhteen, kyllä minä postailen tänne heti kun jaksan! Ja toivon vain kärsivällisyyttä teiltä, koska tämä elämä täällä vie mennessään, en minä ketään teistä ole unohtanut muistakaa vain se ! love you all ! 
Asiaan.
 Nyt olen palannut takaisin arkeen, olen tervehtynyt ja kaipaan välillä takaisin viileään Pueblan kaupunkiin, Lagunaksessa kun aurinko porottaa niin vahvasti, pieni loma ylikuumuudesta teki hyvää. Viikko Pueblassa oli suurimmakseen osakseen talossa oleskelua, koska olin kipeä.. mutta nautin siitä niin paljon, sain oikeasti nukkua ja kertätä voimia, en muista millon viimeksi olisin saanut nukkua, niin kun oikeasti ! Teki hyvää aivoille ja keholle.

Perjantai ja Lauantai huipensivat viikkoni Pueblassa. Nimittäin perjantaina menimme veljeni kanssa yhtiin bileisiin, jossa oli hänen läheisiä ystäviään. Olimme kattohuoneistossa ja todella korkealla, joten kuin katsoi ikkunasta, niin näki kauniin yö maiseman. Ilta meni hyvin kuunnellessa Banda musiikkia, tanssiessa ja tutustuessa uusiin naamoihin. Täällä tutustuminen on niin helppoa ja hauskaa, olen myös niin iloinen että kielitaidoillani voin jopa keskustella jotain enkä vain hymyillä siinä ja sanoa että ''si sii''. Kotiin paluu tapahtui about siinä 5 aikoihin mutta sitten pitikin lähteä jatkoille yläkertaan, mutta istuin siinä ehkä 15min jonka jälkeen kysyin avaimia asuntoon jotta voin mennä tutimaan. Veli seurasi perässä viiden minuutin jälkeen :D 
Lauantaina meninkin sitten katsomaan hevosraveja. Oudolta kuulosti minun korvaani, mietiskelin että mitä siinä on katsottavaa mutta sehän valkeni minulle kun ravit alkoivat. Paikalle valui paljon ihmisiä ja harva ihmisistä oli paikalle tullut oikeasti niitä hepoja katsomaan, enimmikseen sinne tultiin juomaan ja nauttimaan päivästä ystävien kanssa. Oli aivan mahtavaa ja niin meksikolaista kun olla ja voi. Me gusta mucho. Tämän jälkeen olikin lähtö takaisin kuumaan Lagunakseen. Bussini lähti 11.40 p.m ja matka oli noin 8 tuntia.. Ilon hetkeni kun tajusin että istun yksin enkä kenenkään vieressä <3 Noh matka taittui kun taittui. Oudosti matka meni nopeasti, siinä nukuin ja sitten en taas nukkunut. Torkuin koko matkan, päästyäni Lagunakseen hieman väsytti, mutta eihän se estänyt perhettäni lähtemästä kahden tunnin päähän Salina Cruz kaupunkiin.. hieman siinä vaiheesa potutti etten saanut jäädä nukkumaan. Noh päivä meni onneksi ohi ja elossa ollaan :) Syy miksi menimme Salina Cruz:iin oli koska on jälleen tulossa häät johon meidän perhe on kutsu ja nyt PITI ostaa kaunis iltapuku, harmittaa nii paljo .. ahah kuvia siitä sitten kun on häät! Äiti tykkää olen aivan varma, love you ! <3 

Ravejen jälkeen olikin ''miesten ravit'' haha. Luonnolliesti macho miehiä kun pitää olla, niin he ottivat sitten juoksu kisaa. Vaatteet pois ja viivalle. Oli huvittavaa ja hauskaa kun kaikki ihan messissä ja ihan oikeata rahaa heitettiin myös tähän :D MEXICANS haha. 
 Koulu on paras paikka ! hehe.. naat mutta siellä on mahtavia persoonia joiden kanssa koitetaan kestää ! 


Eillen kerrottiin että tänään eikä huomenna ole koulua. Ilon tunne kun sain tietää ahh, tästä mä tykkään. On ihanaa kun ei aina tiedä milloin näitä ns lomia tulee niin sitten kun saan tietää musta tulee kun joku pikku tyttö joka on saanut ison lahjan ! Ja tämä ''loma'' päätettiin eillen opettajien kesken ensin piti olla että pe eikä ma ole koulua mutta vaihtoivat sen to ja pe :D! 
Huomenna on sitten Dia de muertos eli kuolleiden päivä. Ja meksikossa sitä juhlitaan suuresti niin ties mitä huomenna sitten tapahtuupi.. kali kali 

Till next time
Besos

- Meri 

No comments:

Post a Comment